سودآوری ۵ میلیاردی برندهای جواهرات کشور همسایه!!!

اگر شما هم تصور نمی‌کنید که در کشور ترکیه نیز برندهای بزرگ جواهرسازی وجود داشته باشد، بهتر است بدانید که این کشور طی سال‌های اخیر در صنعت جواهرسازی بسیار خوش درخشیده است و برندهای معروف جواهرات آن سود بالایی از صادرات محصولات خود به دست آورده‌اند. سود یک ساله این برندها 5 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این برندها محصولات خود را به اغلب کشورهای بزرگ دنیا صادر می‌کنند.

اگر شما هم کنجکاو شده‌اید که این برندهای معروف جواهرات کشور همسایه چه کسانی هستند تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

برند جواهرات آرپاش (Arpas)

این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای طلا و جواهرات ترکیه است که گذشته پرفراز و نشیبی داشته است. برند آرپاش فعالیت خود را در سال 1982 در شهر استانبول آغاز کرد و همچنان نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این برند در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و جواهرات با کیفیتی را تولید و به کشورهای مختلف صادر می‌کند. لازم به ذکر است که این برند از طلا و جواهرات خالص برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

برند آرپاش ترکیه در زمینه تولید دستبند و گردنبند الماس و حلقه‌های سواروسکی تبحر خاصی داشته و این دو محصول از تولیدات معروف این برند می‌باشند.

برند میورو (Mioro Gold)

برند میورو بیش از 30 سال است که در زمینه طلا و جواهرات فعالیت و تجربه دارد. فعالیت این برند تنها به داخل کشور ختم نمی‌شود و برند میورو یکی از صادرکنندگان بزرگ ترکیه‌ای در زمینه طلا و جواهرات به حساب می‌آید.

این برند همیشه سعی دارد طرح‌های خود را به ‌روز کند و با کمک طرح‌های خلاقانه نیازهای روز مخاطب را شناسایی و برآورده کند. خلاقیت برند میورو موجب شده که محصولات تولیدی این برند خاص به نظر بیاید و طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا جذب کند.

این برند در زمینه گردنبند و دستبند طلا محصولات با کیفیتی تولید می‌کند و طرح‌های خلاقانه آن موجب فروش خوب این محصولات در بازارهای داخلی و جهانی شده است.

برند چیلک (çilek)

در چند سال اخیر چیلک گلد به یکی از معتبرترین برند‌های طلا و جواهرات ترکیه تبدیل شده است. این برند فعالیت‌های خود را در سال 1972 آغاز کرد و در سال‌های ابتدایی، فعالیت‌های این برند تنها محدود به چند شهر ترکیه بود.

با گذشت زمان، برند چیلک گلد توانست مغازه خرده‌فروشی و عمده‌فروشی خود را در مناطق مختلف ترکیه افتتاح کند. تعامل مستقیم با مشتریان خود سبب شد تا به مرور زمان پیشرفت چشمگیری پیدا کند و صادرات خود را نیز آغاز کند. اولین صادرات این برند در سال 2015 انجام شد و تا کنون نیز ادامه‌ دارد. بیشتر محصولات تولیدی چیلک گلد به کشور‌های اروپایی صادر می‌شود، کشور آلمان یکی از مشتریان دائمی این کمپانی است که سالانه مقدار قابل‌توجهی از محصولات آن را خریداری می‌نماید.

برند زن دایموند (Zen Diamond)

برند زن دایموند فعالیت خود را از سال 1890 آغاز کرد و از ابتدا تا کنون در زمینه تولید طلا و جواهرات پیشتاز بوده است. یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که فعالیتش محدود به زمینه تولید زیورآلات نیست و این برند در زمینه تولید لوازم جانبی دیگری مانند کراوات و کیف‌ پول‌هایی که از طلا و الماس در ساختشان استفاده شده‌‌ است نیز فعالیت دارد. لازم به ذکر است که این محصولات قیمت بسیار بالایی دارند.

همان‌طور که از نام این برند پیدا است، زن دیاموند بیشتر در زمینه تولید انواع محصولات ساخته شده با الماس فعالیت می‌کند. همچنین محصولات این برند به کشورهای مختلف جهان و اروپا نیز صادر می‌شود.

برند سوزر کویومکولوک (Sözer Kuyumculu)

برند کویومکولوک قوی‌ترین برند جواهرسازی ترکیه است که حدود ۵۰ سال قدمت دارد. این برند در سال 1975 تأسیس شد.

برند سوزر هر ساله در زمینه طلا و جواهرات پیشرفت چشمگیری می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان جواهرات در کشور ترکیه است و ارز آوری خوبی برای این کشور دارد. به گفته مدیران این شرکت، جواهرات تولیدی برند سوزر بسیار منحصر به ‌فرد است و مانند آن در دنیا پیدا نخواهید کرد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات طلا و جواهرات فعالیت چشمگیری را ثبت کرده است.

برند استور  (Istor)

برند استور طی سال‌های اخیر با فعالیت‌های قوی و خوب خود توانسته به ‌عنوان صادر کننده جواهر در میان رقبا ظاهر شود. این برند فعالیت خود را در سال 1990 آغاز کرد و همچنان نیز به فعالیتش ادامه می‌دهد.

محصولات معروف این برند شامل دستبند، گوشواره، گردنبند و زنجیر طلاست که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین امر موجب رضایت خریداران و مشتریان آن‌ها شده است. طرح‌های تولیدی این برند نیز دائماً در حال تغییر و به روز رسانی است و همین امر موجب شده تا طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کند.